Moje pierwsze wyzwanie fotograficzne! #fotowyzwaniejestrudo

by - 05 lipca


Od zawsze lubiłam robić zdjęcia. Podświadomie szukałam dobrych kadrów, wiedziałam, że zdjęcia z wakacji robione od tyłu nie są fajną pamiątką. Selfie łazienkowe z papierem toaletowym też nie.
Nie wiedziałam jednak wielu rzeczy, do czasu aż dostałam od Męża voucher na kurs fotograficzny. Wówczas dowiedziałam się, ile jeszcze o fotografii nie wiem, a teraz wiem, jak wiele nie dowiem się nigdy. Fotografia to piękna dziedzina, to sztuka, która krzepi nie tylko umysł, ale i duszę. Kupiłam mój pierwszy aparat i zaczęłam robić zdjęcia. Wiem, że wciąż robię wiele błędów, ale wciąż się uczę, każdego dnia. 
Temat fotografii, od strony teoretycznej, zaczęłam więc zgłębiać w czeluściach internetu i tak oto trafiłam na wspaniałego bloga Natalii - Jest Rudo, która akurat zorganizowała wyzwanie fotograficzne, w którym wzięłam udział. Tematów było 20, każdy zatytułowany jednym (czasem dwoma) wyrazami, które uruchamiają wyobraźnię na tysiąc sposobów. Oto moja interpretacja.

1. Bajkowo (Fairy-tale)


2. Emocje (Emotions)


3. Na odwrót (Conversely)


4. Pogoda - niepogoda (Weather - No weather or vibe - no vive)


5. Wiosna! (Spring!)


6. Inna ja (Me another)


7. Faktura (Texture)


8. Minimalizm (Minimalism)


9. Małe święto (A little celebration)


10. Jak malowane (Like painted)


11. Śniadanie (Breakfast)


12. Powtarzalność (Repeatability, recurrence)


13. Pastele (Pastels)


14. Z bliska (Closely)


15. Moja tajemnica (My secret)


16. Czuję (I can feel)


17. Kształty (Shapes)


18. Poranek (Morning)


19. Ach, kolory! (Oh, Colors!)


20. Dystans (Distance, Perspective)


Co myślicie na temat moich zdjęć do wyzwania?

Z pozdrowieniami,
Ola

Zobacz również

4 komentarzy

  1. Czekałam na ten wpis od pierwszego zdjęcia wyzwaniowego na Instagramie i muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczona. Niektóre interpretacje naprawdę są ciekawe. Trzymam kciuki za dalszy rozwój i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziękuję bardzo! Cieszę się, że nie zawiodłam :) ja również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię!